סקר שביעות רצון סקר שביעות רצון סקר שביעות רצון לקוחותאנו בחברת רישוי פלוס שואפים באופן תמידי לשפר את השירות המוגש ללקוחותינו. כדי שנוכל לעמוד במשימה זו נודה לכם אם תואילו להקדיש מזמנכם ולענות על מספר שאלות המוצגות להלן. תשובותיכם יתרמו להפקת לקחים ולביצוע השינויים המתבקשים.שם מלא שם החברה/ עסק כתובת העסק שאלותזמינות הקשר ומהירות תגובת הארגון לדרישות/ בעיות*דרג/י את הפרמטרים הבאים כאשר 1=לא מרוצה כלל, 5=מרוצה מאוד 1 2 3 4 5 אדיבות ומקצועיות השירות*דרג/י את הפרמטרים הבאים כאשר 1=לא מרוצה כלל, 5=מרוצה מאוד 1 2 3 4 5 השלמת השירות באיכות שנדרשה*דרג/י את הפרמטרים הבאים כאשר 1=לא מרוצה כלל, 5=מרוצה מאוד 1 2 3 4 5 השלמת השירות לפי לוח זמנים שנקבע*דרג/י את הפרמטרים הבאים כאשר 1=לא מרוצה כלל, 5=מרוצה מאוד 1 2 3 4 5 מחיר השירות*דרג/י את הפרמטרים הבאים כאשר 1=לא מרוצה כלל, 5=מרוצה מאוד 1 2 3 4 5 נשמח לקבל הערות נוספות והצעות לשיפור